سوالات متداول

سوالات متداول

چرا باید به بازرگانی بهمنیاری اعتماد کنیم؟

بازرگانی بهمنیاری با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت مستمر در حوزه تأمین و توزیع لوازم خانگی برندهای معتبر، دارای دفاتر رسمی در دبی، عمان و بندر گناوه است. سابقه درخشان، رضایت بالای مشتریان و عرضه کالاهای اصل و باکیفیت، این مجموعه را به یکی از خوش‌نام‌ترین مراکز پخش عمده در منطقه تبدیل کرده است.

آیا کالا قبل از ارسال بررسی می‌شود؟

بله، تیم فروش بازرگانی بهمنیاری پیش از ارسال، تمام کالاها را از نظر سلامت فیزیکی و عملکرد برقی به‌دقت بررسی می‌کند. پس از اطمینان از سلامت کامل محصول، کالا با بسته‌بندی ایمن و استاندارد ارسال می‌شود تا در بهترین وضعیت به دست مشتری برسد.

مدت زمان تحويل کالا بعد از فروش چند روز است ؟

محصول در بازده زمانی تقریبی ۴ تا ۸ روز کاری به دست مشتری می رسد. این محدوده بر اصل انجام به موقع تعهدات شرکت پست و تیپاکس استوار است و اتفاقات پیش آمده در ناوگان های ارسالی پست و تیپاکس از کنترل بازرگانی بهمنیاری خارج است.

روند استرداد وجه به چه صورت است ؟در صورت لغو سفارش قبل از ارسال تمام وجه سفارش پس از لغو به حساب مشتری برگردانده می شود.
ساعات پاسخ گویی ؟ پاسخگویی به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز می باشد. به دلیل شلوغ بودن خطوط بهترین راه برای پیگیری سفارش رفتن به حساب کاربری -> لیست سفارشات -> انتخاب سفارش مورد نظر و استفاده از بخش ثبت سوال در مورد سفارش هست . در این بخش مستقیم می توانید با کارشناسان پشتیبانی در ارتباط باشید.
شيوه حمل به چه صورت است ؟ محصولات توسط تیپاکس یا پست پیشتاز  حمل می گردد.
چگونه سفارشم را پیگیری کنم ؟ بهترین راه برای پیگیری سفارش رفتن به حساب کاربری -> لیست سفارشات -> انتخاب سفارش مورد نظر و استفاده از بخش ثبت سوال در مورد سفارش هست . در این بخش مستقیم می توانید با کارشناسان پشتیبانی در ارتباط باشید و از آخرین وضعیت سفارشتان مطلع شوید.
بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد